25 maart 2010

NARCIS 1

Weer een week voorbij sinds de laatste post, de tijd vliegt en de todo-lijst wordt alsmaar langer...

Vorige zondag ging ik met mijn zus op communieshoot met haar neefje. De foto's zijn zeer geslaagd. Nochtans gingen we het deze keer niet ver zoeken: eerst naar de boerderij van een vriend van de jongen en daarna foto's met een kart en een Vespa in een rustig baantje vlak bij de deur. Nu mag ik met de foto's aan de slag om enkele kaartjes te maken.

Lotte heeft ondertussen examens, 2 per dag, van dinsdag tot en met dinsdag.
En dan meer dan 2 weken vakantie.
Michaël, Lotte en ik lopen te snotteren dat het niet mooi is. Deze ochtend bij de apotheek maar eens gevraagd om wat straffere pilletjes dan diegene die we gewoonlijk nemen. Michaël loopt daarbij ook nog te hoesten. Lotte blijft zover mogelijk uit zijn buurt want ze wil geen examens missen.
Niet dat ze dat op zich erg zou vinden maar gemiste examens moeten wel ingehaald worden natuurlijk.

Net zoals elk jaar rond deze tijd staan de narcissen op de Opdorpse Dries weer in volle bloei. Vorig jaar was er het tweejaarlijkse 'Beelden op den Dries' (zie archief). Dit jaar is er een project rond 'Kikkers op den Dries'.
Scholen, verenigingen en particulieren konden een kikker versieren.
Deze 115 kikkers staan nu op de Dries tussen de bloeiende narcissen.
Volgende zondag is er de Internationale plantenmarkt. Internationaal vanwege het feit dat er nogal veel Nederlandse standhouders zullen zijn.














1 opmerking:

BraCom (Bram) zei

Heel mooi, vooral die eerste vind ik erg mooi.