30 maart 2010

OPDORPSE KIKKERS (2)

Een blije Lotte deze middag, de examens zitten er op.
Vrijdag weten we wat het aan resultaat heeft opgeleverd.
Ondertussen begint voor haar nu al de paasvakantie.
Twee-en-een-halve-week, dat moet volstaan om eindelijk de kamer eens opgeruimd te krijgen, toch?

Ik ga straks Mijn Restaurant kijken. 't Zou nu ongeveer moeten beginnen.
Ik heb het geprogrammeerd om op te nemen. Binnen een kwartiertje begin ik te kijken en dan kan ik alvast één of twee reclameblokken doorspoelen.
Niet alleen omdat ik me dood erger aan de steeds langer wordende reclameblokken maar ook omdat ik dan alvast twee keer minder naar de koelkast kan lopen voor een versnapering. Goed hé?

Volgend reeksje kikkers zijn eigenlijk padden, denk ik, aan het bijhorend verkeersbord te zien.
Ze staan mooi te wachten om veilig de weg te kunnen oversteken.

























1 opmerking:

Racine Fontenele zei

Blog - Racine Fontenele: Mães não Morrem! http://t.co/JwB5naV